CHALLENGE ACCEPTED

Allmänt, Månadens utmaning, Träning & hälsa / 2017, Hälsa, Mål, Nöje, Träning, Vardag / Permalink / 13
Min tanke är att jag ska utmana mig själv med en challenge varje månad, kallat "Månadens utmaning". Idag är det en ny månad och jag tänkte därför påbörja min första utmaning, nämligen Squat Challenge! Tyvärr är det endast 28 dagar i februari vilket innebär att jag kommer att fortsätta med utmaningen tills den är utförd in i mars! Totalt 3 295 stycken squats ska utföras den här månaden, ni kan se nedan hur det är upplagt. Jag utmanar även er läsare att göra det här tillsamamns med mig, nästa månad kör vi på en ny utmaning! 
A M
 
#1 - - Therese:

Oh den ska jag nog också haka på när jag blivit frisk :D

#2 - - Linda:

Åh vilken kul grej :-)

#3 - - Matilda Berlin:

Jösses! Det var inte dåligt med squats! You go! <3

#4 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vad nice! Jag vill hänga på! Men vet inte om jag kommer klara alla dagar (har inflammation i ryggen och vissa dagar är värre än andra) men ska köra på så bra jag kan! :D

Ville bara kika in och meddela att vinnarna i Veckans Blogg finns nu uppe på bloggen, så du kan kika in och se vilka som vann. Denna gången blev det 4 vinnare. Och så vill jag tacka för att du deltog! :)

Länk till inlägget: http://nouw.com/lilbabustyle/vinnarna-i-veckans-blogg-3-28769460​​

#5 - - Jessica Högberg:

Jag är med på dom röda dagarna!! He he

#6 - - Erika:

Men oj, lycka till med utmaningen :)

#7 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Aldrig riktigt varit för denna squats challanges.. Varje dag.. på kroppsvikt.. mja, det lär inte ge så bra resultat. Men är ju roligt med utmaningar ändå :)

sv: Absolut :)

#8 - - ida:

Åh denna skulle jag vilja utmana mig själv i! :) Tävlingen på min blogg är nu avslutad och ligger uppe på bloggen! Så in och kika om det var just du som vann och stort tack för att du var med!! :) Kram

#9 - - Netti Starby:

Vad roligt med utmaningar och så duktig du är! Kramis

#10 - - Tilda Barkselius:

Det kommer bli en hel del squats det där :)

#11 - - Amanda:

Vilken rolig idé :D

#12 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter som en dunderrolig utmaning :D :D

#13 - - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så kul :D

Till top