ALL PINK

Allmänt, Vardag / 2017, Bilder, Frukost, Frukt, Mat, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 20
Gud vilken mysig födelsedagsbrunch jag fick till! Jag bjöd hem mina närmaste vänner och bjöd på hembakade scones med massa frukt, smoothie och chiapudding. Fick superfina presenter och hade det jättetrevligt! 
A M
 
#1 - - Fanny:

Asså ååh Alice det ser så mysigt ut!! Önska jag också var där, fina bilder du tagit btw <3<3

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

my god, det ser ju överljuvligt ut!

#3 - - Carolin:

Va fint :)

#4 - - Hanna:

Men mysigt 😍

#5 - - carolines:

Men åh vad mysigt :)

#6 - - Bella:

Åh vad mysigt, och så fint med allt rosa!

#7 - - norrbotten emma:

åh fina bilder och smarrig fika :D

ha en underbar dag

#8 - - petra:

så mysigt:) kramar

#9 - - Alice:

Åh, så otroligt trevligt och lyxigt det ser ut! ^^ Kram.

#10 - - Amanda:

Åh så mysigt det ser ut!! :)

#11 - - Ida Lindborg ♡:

Vad roligt, så mysigt!

#12 - - Anonym:

Men va fint :D

#13 - - Netti Starby:

Åh vad mysigt ni hade det och så fint med mycket rosa. Grattis i efterskott! <3 Kramis

#14 - - Mirjam Therese:

Alltså åh vad mysigt!!! Det ser verkligen helt fantastiskt ut!

#15 - - Tilda Barkselius:

Men gud så gott!!

#16 - - sandra:

åh massa gott!

#17 - - Christina:

Åh så mysigt :) Det såg riktigt gott ut :)

#18 - - Veronica Möller:

Så fint! ツ Kram! ♡

#19 - - JoJo:

åh så fina bilder! :D älskar rosa <3

sv; ja det är många fina produkter, man vill ju bara ha allt!!
jag tror att du kommer klara av utmaningen galant :) <3
kram

#20 - - Bambi:

Men gud så härligt det ser ut :P

Till top