SNART TAR JAG HELG

Vardag / 2016, Vardag / Permalink / 0
Godmorgon! Den här skolveckan blir inte lång för mig. Tar helg redan idag, dock har jag lång skoldag, ända fram till halv 5 egentligen.. Dock väntar det något annat för mig, slipper den långa psykologi lektionen! Ska med en buss vid 16.20 som tar mig långt här ifrån! (sneakyyy) :p
Igår slutade jag skolan tidigt, redan vid 12. Drog mig vidare till gymmet och körde rumpa, kondition och mage. Kunde knappt göra de sista situpsen, bästa känslan! Magövningar är helt klart favoriten. Sedan stack jag hem för en heldel plugg framför mig, lagade även mat och inväntade nästa besök på gymmet. Fick hjälp av mamma med plugget och sedan åkte vi till gymmet för ett dans pass vid 18.30, super kul! 
Ska ta och göra mig lite frukost nu och sedan bege mig till skolan, senare vid 10 tiden har jag tid hos ungdomsmottagninen. Sen några timmar skola igen och sedan drar jag. Ska bli riktigt kul, mer om vart jag ska kommer upp imorgon. 
A M
 
// Bild på gårdagens frulle! Se mer på instragram @foodiebyam // 
Till top