LEGDAY + DANCEFEVER

Bilder, Tips, Träning & hälsa, Vardag / 2016, Bilder, Gym, Hälsa, Kost, Mål, Nöje, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 3
 Igår efter en jobbig skoldag cyklade jag till gymmet. Började med uppvärmning på bandet med 1 km powerwalk, 3 km löpning och som avslut 1 km powerwalk igen. Svetten rann! Jag tycker själv det är kul och inspirerande att läsa andras upplägg av pass, tänkte därför dela med mig av passet jag körde, kände för ett härligt benpass vilket det blev! Efter passet drog jag hem och gjorde en god avocado smoothie, och väntade även in nästa besök på gymmet, ett danspass med super härlig dansinstruktör och rörelser! Var nog upp mot sjätte gången jag körde just det här passet, gillar det verkligen! (Recept på smoothien jag gjorde efter finns HÄR
A M
Dagens benpass:
- 15 st seated leg curl
- 15 leg extension
- 15 seated leg press, 55kg
- 5 hip abduction, 63 kg
- 5 hip abduction, 56 kg
X3
 
#1 - - Zyllah:

Vad härligt med ett danspass. Jag skulle gärna börja på de där passen, men jag är för feg för att våga mig dit själv så det har inte blivit av än. <3

#2 - - Amanda:

Åh vad roligt!! :)

#3 - - Tilda Barkselius:

Lät som ett himla bra pass :)

Till top