DRÖMMER MIG BORT...

Bilder, Resor / 2016, Bilder, Frukost, Frukt, Hälsa, Kost, Mat, Nöje, Resor, Tankar, Tonåren, Träning / Permalink / 3
Jag stor trivs verkligen bland palmer, färska frukter och i varmare bräddgrader. I somras var jag iväg på en fantastisk semester med min syster och mina föräldrar. Vi spenderade en vecka på ett hotell på Mallis med all incluvie, helt underbart! Idag är en sådan dag jag bara vill teleportera mig till precis vart jag vill i världen... Och idag drömmer jag mig bort till Mallis! Vart drömmer du dig bort?
A M
#1 - - Elin :

Sv: Ja men visst var den snygg!! Önska jag kunde hitta en lika snygg till mig själv faktiskt fast lite kortare då kanske:)

#2 - - Elin:

Sv: skönt att veta att jag inte är ensam om det! Haha. Ja men nästan så att jag köper den:))

#3 - - Malin:

Sv: Tack! :)

Jag drömmer mej också bort till värmen! :)

Till top