FRÅGOR FRÅN ER

Q / A / 2016, Bilder, Fashion, Frukost, Frukt, Frågor, Hälsa, Kläder, Mat, Mode, Nöje, Q / A, Shopping, Svar / Permalink / 4
 Kan inte du lägga upp smarriga recept?
- Självklart kan jag det, älskar att pyssla i köket och hitta på nya rätter. Speciellt om de är nyttiga! Jag ställer en fråga tillbaka, vad vill ni se för recept? Snabba och enkla? Nyttiga? Kommentera gärna vad som önskas! 
Jättefint! :D Vart är tröjan ifrån?
- Tack! Jag köpte tröjan på herrarnas avdelning på H&M, tänker att den kommer vara riktigt snygg i sommar när jag hänger på stranden! 
Vad jobbar du med?
- Kanske har varit otydlig angående det, ber om ursäkt! Jag jobbar iallafall på SvenskDirektReklam. Jag sitter en dag i veckan och ringer upp frivilliga personer och frågar om de har fått sin reklam som de ska och om allt fungerar. Det här är verkligen inte det roligaste jobbet man kan tänka sig. Dock är jag villig för vilket jobb som helst, pengar är pengar haha! Tänkte göra ett eget inlägg om just jobb och sommarjobb.
Ställ gärna fler frågor i kommentarerna om ni undrar något! 
A M
#1 - - Amanda:

Precis, om man har ett jobb ska man bara vara tacksam. Vilket du verkligen är låter det som :)

#2 - - Hillevi:

Nyttiga recept!

#3 - - sandra.:

roligt att läsa :)
och tröjan var riktigt fin :D

#4 - - Jennifer:

Vad kul att du skaffat dig ett jobb :) Söker faktiskt själv efter ett jobb under helgdagar och lov , men hittar inget :(

Till top