BASKET HELA HELGEN

Vardag / 2016, Mål, Nöje, Tankar, Tonåren, Träning, Tävlingar, Vardag / Permalink / 0
Idag rullar tåget till Göteborg tillsammans med basketlaget! Vi ska delta i Göteborgs basket festival 2016, ska bli riktigt roligt. Festivalen kommer att hålla på från torsdag till söndag och jag garanterar att vi kommer ha det sjukt kul! Jag har tidigare aldrig varit iväg på någon cup, men det ska bli kul att se vad det har att erbjuda! Ut över basketmatcherna kommer det att finnas tillfälle för shopping och besök på Liseberg! Vi kommer bo väldigt centralt på Scandic i Nordstan. Ser verkligen fram emot den här resan, ska bli kul att umgås med laget utan för träning också! Hoppas att ni får en fortsatt bra vecka och en fin helg med skönt väder! Nu ska jag traska mig vidare till en kort skoldag då jag redan slutar strax efter 12 tiden.
A M
Till top