GÖR DITT EGNA SKAL

Tips / 2016, Bilder, Fashion, Inspiration, Marmor, Mode, Nöje, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 19
Hej kära läsare! Idag kommer ni att läsa om ett tips gällande att designa egna skal till mobilen eller ett coolt skin till din dator. Hemsidan heter CaseApp och jag tror de flesta har hört talats om deras företag tidigare, nu kan ni även hitta dem på snapchat vid samma namn. På deras hemsida finner du snygga mobilskal med häftiga motiv, fina skins och det bästa av allt, du kan göra din egna design och det blir unikt! 
För ett tag sedan designade jag ett väldigt efterförfrågat mobilskal från deras hemsida i marmor, har fått många positiva kommentarer och förfrågningar om den. Därför tänkte jag visa er hur jag gjorde det och hur det går till. Det är väldigt snabbt och smidigt, verkligen ett stort tips om du vill ge bort något fint i present! Kolla nedan för att se hur det går till om du är sugen på att göra något eget! 
A M
Först väljer du vad du vill göra, ett mobilskal eller ett skin. (Skin går att göra till dator, mobil, iPads m.m.)
Jag valde att visa er hur jag designar ett skal, därför klickade jag på "Gör eget skal". 
Du kan antingen köpa färdiga skal som de har designat själva, eller väljer du någon snygg bild som du har tagit själv. Eller kanske ett kollage med en massa bilder på dig och dina närmaste vänner? Du kan välja precis vad du vill och välja hur det ska se ut!
I det här fallet visar jag bara ett exempel. Jag laddade upp en bild som jag tog från google och valde ett motiv som finns att välja under "Färdiga motiv", där finns många fina citat och symboler!
När du är nöjd med din design återstår betalningen, den går till som vanligt när du beställer saker online. Ställ gärna frågor om du undrar kring något! 
Nedan ser ni tre alternativ som ni kan hitta på hemsidan!
// HÄR // HÄR // HÄR // 
Sponsrat inlägg.
#1 - - Tove Arvidsson:

Super kul att du vill vara med i veckans blogg. Önskar dig all lycka till :)

#2 - - Carolina Thoor:

Jag har köpt ett enda skal därifrån, tror att det var caseapp. Och den fick mamma i julklapp utav mig! :D

Sv; jodå, det var mysigt!
Jaså, vad trevligt! :D

#3 - - Elsa:

jag vann precis ett presentkort därifrån så det blir att beställa hem ett marmorskal! ;)

#4 - - Carolina Thoor:

Sv; jag har aldrig varit i USA, men skulle jätte gärna vilja åka dit!

Jag designade ett eget skal åt min mamma med en bild på henne och min brorsdotter! :)

#5 - - NICOLE:

Så bra tips :)

#6 - - Days by Johanna:

Deras skal är så bra och det är kul ha sin egen design :)

#7 - - Linn Strömberg:

Deras hemsida är så bra :D

#8 - - Amanda Jönsson:

Men så kul!

#9 - - Elin:

Vad kul att få göra ett eget skal :) det är ju mer personligt liksom!

#10 - - Linnéa:

Åh, såå sjukt snygg :p

#11 - - Linda HolEriks:

Kul att pyssla och föra sina egna skal. Lite mer personligt då!

#12 - - CAMILLAESI:

Super bra tips :-))))

Jag har alltid undrat vart alla snygga skal kommer ifrån men nu vet jag ;-))

Kram <3

#13 - - Josefine:

Roligt!!

#14 - - Frida:

Va coolt :)

#15 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Spännande ska kika in där :).

#16 - - FannyFredrica - [Fotografering]:

Vad bra tips! Var riktigt snyggt! :D

#17 - - MALIN:

Bra tips! Caseapp's produkter är några av mina absoluta favoriter! Kram

#18 - - ullie:

jätte bra ide kanske inte så svårt att göra

hoppas du får en fin söndag kram

#19 - - Pauline Hurtig:

bruka göra egna i papper, så roligt :)

Till top