SNABB OCH ENKEL LUNCH

Tips, Träning & hälsa / 2016, Bilder, Februari, Hälsa, Inspiration, Mat, Mål, Nöje, Tips, Tonåren, Träning / Permalink / 22
Nu på lovet har jag inte haft någon stor lust att stå och laga mat och därför har jag försökt att göra det så enkelt och smidigt som möjligt. Häromdagen slängde jag ihop det ni ser nedan, bönpasta, qourn filé, kokta morötter, spenat och broccoli. På senaste tiden har jag minskat på köttet och äter för det mesta nästan bara vegetariskt. Den här lunchen tipsar jag stort då den är riktigt nyttig och god! Tipsar också om E L L E s nya tidning, älskar att bläddra igenom tidningar när jag äter. 
A M
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad jag blev hungrig nu, haha! Det där såg riktigt gott ut :)

#2 - - Frida:

Gott och nyttigt det ser ut :)

#3 - - Louise:

Vill du att din blogg ska få fler läsare? Kika då in på min blogg där du kan tävla om att synas inför hundratals läsare!
Om inte så ber jag om ursäkt för denna kommentar och önskar dig en toppen söndag :D

#4 - - Josse:

Gott!

#5 - - Tuva Björnwall:

Åh det såg gott ut!! :)

#6 - - Sanna:

Va gott, älskar quorn!! :D

#7 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Såg gott ut :)

#8 - - Kaffehörnan:

Ser riktigt mäktigt gott ut, så enkelt men ändå så gott. Du fotar bra

#9 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

det lät gott :)

#10 - - Isabelle Olsson:

MUMS!! Försöker också skära ner på köttet, i alla fall rött kött :-)

#11 - - Johanna Utterberg:

Ser jättegott ut! :)

#12 - - my:

Gott!

#13 - - JoJo:

det ser gott ut :) jag tycker om vegetariskt!

sv; ja det verkar supergott. måste prova göra det nån dag ^^

#14 - - Emelie:

Gott!

#15 - - Beatrice:

Gott det ser ut! Kram :)

#16 - - Viktoria Eriksson:

Åh mums så gott! :)

#17 - - Elin:

Så gott

#18 - - Kaisa:

Vad gott! :)

#19 - - Emma!:

Åh va gott!

#20 - - Erica:

Ser verkligen nyttigt ut också! :)

#21 - - sandra:

gott!

#22 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Låter / ser gott ut :D

Till top