ANASTASIA BEVERLY HILLS CONTOUR KIT

Bilder, Skönhet / 2016, Bilder, Fashion, Inspiration, Mode, Skönhet, Smink, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 25
Efter en lång efterlängtan fick jag Anastasia Contour Kit i födelsedags present, hur nice!? Har kollat in den här produkten länge och har varit sugen på att klicka hem den, dock har jag velat fram och tillbaka med tanke på det saftiga priset. Är riktigt nöjd med de fina resultaten som den ger, stort tack mamma och pappa för en grym present!  
A M 
#1 - - Olivia Ward's blogg:

Vilken fin present att få! Grattis i efterskott också hihi <3

#2 - - Cajsa Lindahl:

Jag har också den där men jag har inte hunnit pröva den ännu. Har ett annat kit från Kat Von D som jag är helt kär i som jag använder.

sv. Jaså? :D Hittar inte det inlägget...Eller har du bara det på youtube?

#3 - - Gabriella:

Såå himla fin!!

#4 - - madabouttea.se:

Jag har aldrig riktigt fattat det där med contouring haha ^^ Jag är typ kass på att sminak mig, lägger baraa en vanlig bas och sen sminkar jag ögonen lite.

#5 - - Polly Svensson:

Vilka fina. Kram

#6 - - Sanna:

Älskar den där produkten :)

#7 - - Wilma:

Åh den är så bra och fin! :)

#8 - - Petra:

Sv visst var den

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vilken bra present! :)

#10 - - Tuva Björnwall:

åh, vill haaa!! Lite för dyr för mig dock ;)

#11 - - Erika:

Perfekt att du fick det i present då :)

#12 - - Céline:

ååh så avis jag blir!!

#13 - - Bea:

Åh så kul med lite nytt, den är såå bra!

#14 - - Kaffehörnan:

Wow den ser riktig fin ut

#15 - - Julia:

Åh vill med ha den
sv: Tack, vad kul att du tyckte det! kram

#16 - - jessy:

åh, vill med ha!

#17 - - Flisan:

Vilken bra present :D

#18 - - Felicia:

Också sugen på att köpa den, hört så mycket bra om den :)

#19 - - Eleonora Adriana ♥:

Nice!

#20 - - tippellertopp.blogg.se:

Kul me nytt

#21 - - Tilda Barkselius:

Åh gud så avundsjuk jag blir, underbart att du fick den i present ju!

#22 - - Martina:

Åh den verkar såå bra!!

#23 - - Katarina:

Vill också ha den! :D

#24 - - Linda Ph:

Jag har inte förstått hypen tidigare med konturing men börjar förstå det någorlunda nu. Vart köpte du/dina föräldrar det någonstans? :)

#25 - - sandra.:

älskar den paletten den är så bra :D

Till top