A BIG WISHLIST #1

Inspiration, Tips / 2016, Bilder, Fashion, Inspiration, Kläder, Mode, Nöje, Outfit, Outfits, Shopping, Skor, Skönhet, Sport, Tankar, Tips, Tonåren, Vardag / Permalink / 45
Ni kan ju inte ha missat hemsidan Sheinside? Jag satt häromkvällen och kikade igenom deras hemsida och hittade massa fina grejer som jag vill klicka hem. Kanske lite sent nu när julafton är över... Men, det hindrar inte mig från att klicka hem lite prylar? Klippte ihop ett par collage med både skor, väskor och plagg som jag vill ha, en så kallad Wishlist. Det kommer att komma upp två olika inlägg, om ni håller utkik de kommande dagarna får ni se mer! Om ni skulle kunna tänka er något av det nedan så får ni gärna klicka in på länkarna som ni ser under bilderna, ni kommer direkt till produkterna!
A M
#1 - - Louise:

Så mycket fint!

#2 - - Netti Starby:

Så mycket fint! Kramis

#3 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

God jul fina du! Hoppas du hade en bra och mysig jul! :)

#4 - - MALIN:

Sååå mycket fina grejer :) Kram

#5 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

En massa snyggt :D

#6 - - NICOLE:

Kul att du hittade favoriter där =)

#7 - - Alice Lindström:

Dom har mycket snyggt!

#8 - - Flisan:

sv: det tkr jag verkligen att du ska, grymt bra serie :D

#9 - - Tuva Björnwall:

fina saker :D

#10 - - Linnea:

Hihi, ja jag är sååå nöjd så :p.
Fick du själv några paket då? <3

#11 - - Kattis:

Så mycket fint verkligen....blev helt plötslig sugen på att skaffa ny bikini!:P

#12 - - Http://nouw.com/carroat:

Så mycket fint! :)

#13 - - Gabiella :

Såå fina saker!!

#14 - - NICOLE:

SV: Ja det var en jättemysig dag :)

#15 - - Erika:

De hade ju en hel del :)

#16 - - Julia Persson:

Så mycket fint!

#17 - - Julia Svensson:

åh vill med ha!!

#18 - - Sara Ekman:

så mycket fint :)

#19 - - Linda:

Mycket fint, jag har passat på att shoppa på nellys rea ;) Finns en hel del att välja på där, alldeles för mkt egentligen!
Svar:Åh ja det behövs en dags ledighet kvar sen återstår det lite jobb innan nyår;)
Ja kika gärna in och bli medlem i vårt nätverk;)

#20 - - Flisan:

sv: ja dom två första säsongerna finns på netflix :D

#21 - - Dixi Wonderland:

Kvaliten på deras saker är skit! Romwe är mycket bättre :)

#22 - - Linda:

Härlig wishlist!

#23 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Detta ser inte dumt ut må jag säga ;) ;)

#24 - - Linnea:

Hihi, då ser jag verkligen fram emot att få se dina julklappar sen då <3

#25 - - Matilda Berlin:

Har faktiskt aldrig hört talats om dom tidigare, men ska absolut in där nu =) Kram

#26 - - Flisan:

sv: javisst gör den :D
det tkr jag verkligen att du ska :D

#27 - - Kattis:

Hoppas du har en härlig annandag jul!
sv: Jag har klickat och kikat på alla bikinis men tyvärr är det inte riktigt shoppingläge för min del såhär precis innan resan...sparar pengarna till Barcelona just nu!:)

#28 - - Tarn:

Fina saker :)

#29 - - MALIN:

Väskan är verkligen så himla fin! Kram

#30 - - Julia Svensson:

Ha en fin kväll!!

#31 - - Therese:

Massor av fint :D

#32 - - Alice Lindström:

Den fjärde och sista luckan i min adventskalender är nu avslutad. Kolla in om du är vinnaren här: http://alicelindstrom.se/2016/december/tack-2.html#comment
Hoppas du hade en fin julhelg!

#33 - - Ida Lindborg ♡:

Så fint :)

#34 - - Sara Ekman:

Ha en mysig kväll :)

#35 - - emelie:

sjukt snygga badkläder!

#36 - - Linnea:

Hoppas att du haft en finfin annandag <3

#37 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

sv: klickar ALLTID på länkarna, vi bloggare måste ju hjälpa varandra <3 <3 :D

Angåend oumph har jag testat men är inte så förtjust just för att det är FÖR likt kött, hahaha ;P

#38 - - Henrik Olsson:

Har de ingen mellandagsrea du kan dra nytta av? :)

#39 - - Erika:

Verkligen såå snygga skor! :D

#40 - - Malin :

Åh vad fina saker 😄😄

#41 - - Shahrzad Garoosi:

älskart

#42 - - Shahrzad Garoosi:

älskart

#43 - - Henrik Olsson:

Sv: Det får du ju göra då! :)

#44 - - Pauline Hurtig:

mycket fint :)

#45 - - Anonym:

Så mycket fint :)

Till top