MIN JULHELG

Bilder, Vardag / 2016, Bilder, Frukost, Frukt, Hälsa, Jul, Kost, Mat, Nöje, Tankar, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 30
Gott nytt år på er! Jag tänkte dela med mig av min otroligt mysiga julhelg med massa trevlligheter! Kom till Gotland med färjan på torsdagsnatten innan jul och åkte direkt hem till stugan och slängde mig i sängen. I och med att vi har släkt på Gotland så bor vi sova i mina morföräldrars året om stuga när vi är där och hälsar på, lite bortskämda med havsutsikt och nära till stan! Jag tänkte att jag slänger in lite bilder från helgen här nedan och sammanfattar lite kort vad vi har hunnit med. Kan förvarna er att det är en hel del bilder på mat, hihi.. Hoppas att ni har haft en undebar jul och att ni tar vara på varandra nu in i det sista av 2016! 
A M
// Startade dagen med en löptur på 5 km // Gröt och frukt till frulle // Förbi en sväng på stan på Kränku //
// Juloutfit // Årets gran med massa klappar! // Mumsig tallrik med julbord //
// Promenad i gamla stan // Tacos, haha trötta på julmaten.. // Promenad i Högklint // 
// Fika ute i sommarstugan // Ännu mer promenader // Släktmys med ännu mer julbord // 
#1 - - Mia Forsberg:

Tack så mycket, kul att du gillade bilderna! :) Du hade också fina julbilder, ser härligt och mysigt ut.

Hoppas du får en bra nyårsafton! Gott nytt år! :)

#2 - - snie.blogg.se:

mys!! gott nytt år!

#3 - - Kattis:

Ser och låter som en riktigt härlig julhelg!☺ Fina bilder...jag blir sugen på att besöka Gotland helt plötsligt!😋 Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

#4 - - moamedalicia.blogg.se:

Vilka supermysiga julbilder ❤ önskar dej en fin fortsättning finaste Alice

#5 - - Eva`s blogg:

mysigt du haft det :) gott nytt 2017 <3

#6 - - Julia Svensson:

Gott nytt år!

#7 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser ut som underbar julhelg :D

#8 - - Henrik Olsson:

Gott nytt år! :)

#9 - - Julia Svensson:

Gott nytt år!

#10 - - Boel:

Låter som en mysig julhelg <3

#11 - - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Vilka härliga bilder!

#12 - - Tarn:

Vad mysigt! Hoppas att du också får ett gott nytt år :)

#13 - - Netti Starby:

Vad mysigt du har haft det och jag önskar dig gott nytt år! :-D Kramis

#14 - - Linnea:

Så himla mysiga bilder, härlig julhelg <3

Hihi, ja Noora är sååå skön, bästa Skam-säsongen är hennes, nr 2 :)

#15 - - Pauline Hurtig:

härliga bilder! gott nytt år :)

#16 - - Shahrzad Garoosi:

verkar vert en grym helg

#17 - - JoJo:

så mysiga bilder. du verkar ha haft en bra julhelg! :)

#18 - - NICOLE:

Låter superhärligt :) Kram

#19 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Ja, har du själv några nyårslöften?

#20 - - Anonym:

Gott nytt år ! :D

#21 - - Sara Ekman:

Gott nytt år :D

#22 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg riktigt härligt ut! :)

#23 - - elin stridh:

Gott nytt år! :)

#24 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Super härliga bilder! :)

#25 - - Matilda Berlin:

Gott nytt år fining <33

#26 - - HTTP://nouw.com/carroat:

Gott nytt år till dig med 💕

#27 - - Alice:

Så himla mysigt ju! ^^ Gott nytt år! <3

#28 - - ullie:

åhh men visst är det så himla fint med julen <3
fina bilder ..

Gott nytt år kram kram

#29 - - Elin:

Sv: men åh så tråkigt!! Åh tack detsamma finis verkligen! Gott nytt år:)

#30 - - MALIN:

Vilken härlig helg! Gott nytt år :) Kram

Till top