IN MY NEW PANTS

Bilder, Träning & hälsa / 2016, Bilder, Fashion, Hälsa, Kläder, Kost, Outfit, Outfits, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 13
Man kan helt enkelt inte få för många tränings tights, right? Jag köpte mig ett par som jag faktiskt tänkte önska mig i julklapp, hittade dem på mellandagsrean för halva priset?! Perfekt! Invigde dem igår på både en promenad i skogen, ett mag & ben- och danspass på gymmet. Känns bra att vara tillbaka på gymmet! 
A M
#1 - - Heléna:

Härligt när man hittar saker man har tänkt att önska sig på mellandagsrean! Kram <3

#2 - - HTTP://nouw.com/carroat :

Så snygga!

#3 - - Linnea:

Dom var verkligen snygga :p

Låter som en mysig nyår för din del - själv blev jag inbjuden på 3 rätters middag hos mamma & pappa. Får se om jag åker dit eller inte <3

#4 - - Linda:

här är sidan för att se dina bästa nio bilder https://2016bestnine.com/ :)

#5 - - Alice:

Så himla snygga, älskar den blå färgen! ^^

#6 - - Sandra:

Superbra fynd ju! Snygga!

Svar: Tack så mycket! Du med!

#7 - - Tilda Barkselius:

Åh så snygga!!

#8 - - Sandra*:

dem var riktigt fina :D

#9 - - ullie:

perfekt me rea o snygga va dom alltid roligare o träna i fina kläder

önskar dej ett gott slut o gott nytt vi hörs kram

#10 - - MALIN:

Skönt med lite träning :) Kram

#11 - - Anonym:

snygga! :)

#12 - - NICOLE:

Nej det kan man inte ha :D Så skönt att gå omkring i!

#13 - - Ida Lindborg ♡:

Men så härligt! :D

Till top