IN MY NEW PANTS

Bilder, Kläder & shopping, Träning & hälsa / 2016, Bilder, Fashion, Hälsa, Kläder, Mode, Shopping, Sport, Tankar, Tips, Tonåren, Träning / Permalink / 3
 Igår efter skolan slängde jag mig på cykeln och trampade mot gymmet i den fruktansvärda kylan. Började med en lätt uppvärmning på bandet med en powerwalk på ca 3 km. Med tanke på att jag är förkyld och inte på topp är det inte bra om jag anstränger mig för mycket, eller får upp en för hög puls... Körde därför ett lite lugnare pass idag, kände att jag iallafall behövde komma till gymmet! Det fick bli rump- och magövningar, standard och jag älskar det! Magen är verkligen min favoritmuskel att träna, jag ska lätt planera ett KILLERpass åt er, vänta bara, hihi! Invigde mina nya byxor från ICanIWIll, så sjukt sköna! En liten tidig julklapp från mig till MIG, behövdes verkligen!
A M
#1 - - MALIN:

Hur snygga tights som helst! Kram

#2 - - Julia Johansson:

Så snygga :)

#3 - - Tove:

Duktig och kämpar sig till gymmet trots lite förkyld!

Till top