FÖRE OCH EFTER

Bilder, Skönhet / 2016, Bilder, Fashion, Mode, Nelly, Skönhet, Tankar, Tips, Tonåren, Träning, Vardag / Permalink / 10
I tisdags hade jag en bokad tid hos frissan! Jag hann med någon timme på gymmet innan jag cyklade tillbaka till stan igen, fick även lite plugg gjort. Min frisör var super härlig, väldigt positiv och gjorde mig super nöjd som kund! Nedan ser ni en mindre fin förebild och en efterbild! Är verkligen super nöjd! Kändes konstigt när jag vaknade imorse och drog finrarna igenom håret, så mjukt och lätt! Jätteskönt att slippa mina slitna toppar, ni ser ju hur det såg ut, hur kunde jag gå runt så? 
A M
#1 - - sandra:

åh skulle också behöva klippas!

#2 - - MALIN:

Wow! Vilken skillnad! Kram

#3 - - Liene Svärd:

Blev jättefint och gillar lockarna :)

#4 - - Netti Starby:

Åh vad fint det blev! :-D Kramis

#5 - - Veronica Pettersson:

Snyggt!

Sv: Du kan se frisörbesöket här: http://veronicapettersson.se/2016/december/ett-besok-hos-cut-style.html :3

#6 - - Tilda Barkselius:

Åh så fint det blev!

#7 - - Tilda Barkselius:

Åh så fint det blev!

#8 - - Elin:

Åh så himla fint det blev!! <3

#9 - - Amanda:

Åh vad fint det blev! :D

#10 - - Linda:

Snyggt :-)

Till top