JAG TOG SOMMARLOV

Resor, Vardag, Youtube / 2016, Nöje, Resor, Tankar, Tonåren, Vardag, Vlogg, Youtube / Permalink / 0
Sommaren är kort. Och snart börjar skolan. Inte låter det super kul när man kan ligga på stranden och gotta sig om dagarna? Fast jo jag är faktiskt taggad på skolan, med tanke på att jag börjar första ring!  Lovet är snart slut och det är dags att ta tag i livet och komma in i nya rutiner.
Som rubriken säger så tog jag sommarlov, inte bara från grundskolan utan även från bloggen. Kan inte säga mer än att jag har saknat bloggandet super duper mycket! Tyvärr har jag haft fullt upp med jobb och semester (hehe, alla behöver vila). Klagar inte på att jag har jobb, tvärtom. Har riktigt kul på jobbet och kan knappt kalla det för ett jobb när jag stor trvis så mycket som jag gör!   
Vet inte hur jag ska kunna sammanfatta min sommar på ett inlägg. Ni får gärna ta del av mina vloggar från min vecka i Spaninen. Bilder från sommaren kommer framöver i andra inlägg. Atm: har en jobbvecka kvar och sedan en vecka ledigt gymnasiet börjar. Kommentera gärna om ni vill veta mer om något specifikt från min sommar. Jag ska försöka att få in bloggandet regelbundet med nya och roliga inlägg, det har hänt mycket sen sist!
A M
 
Min youtubekanal hittar du HÄR.
Till top