GLOSSYBOX #2

Skönhet / Permalink / 28
Nu har sista boxen landat i brevlådan. Var ganska exalterad över septembers box men det visade sig att den inte var så rolig. Dock blev jag väldigt glad över att jag fick en mascara från BeneFit, den ska bli rolig att testa! Mindre roligt var att kokosvattnet smakade piss.Jag tycker verkligen att det låter så himla gott, men nej. Inget för mig! Jag tror tyvärr inte att jag kommer fortsätta att prenumerera på GlossyBox, jag har gjort det i ett halv år nu och känner att jag skulle vilja prova på något annat. Har sätt många som provat på "HealthyBox", det låter verkligen som något för mig! Hoppas bara på att dem inte skickar med kokosvatten :-P
A M
1. En dagkräm som tillför riktigt med fukt, motverkar hudens ålderstecken.
2. Ekologiskt läppbalsam som innehåller aloe vera, bivax och kokosolja. Finns numera i fina färger!
3. Caviarpärlor i färgglada nyanser att dekorera naglarna med, snyggt nu i höst! Namnet fick mig och mamma full i skratt, kaviar??
4. Kokosvattnet.. Ska återställa vätskebalansen bättre än vatten och är inte gott.
5. Mascara med en specialutformad borste som böjer, separerar och lyfter fransarna.
6. Ett blush som ska ge en uppiggande effekt nu i höstmörkret och ger en naturliglook. Faller inte riktigt mig i smaken och kommer därför använda den som ögonskugga.
#1 - - Bumsan:

Godmorgon på dig.
Händer det något kul denna onsdag?

Vad kul med att få hem låda med massa med gosaker i, Det måste ju som kännas som julafton.

#2 - - Tilda:

SV: Tack! Haha, ja men gör det!!

Min blush som jag fick var jättemörk, så kommer nog också använda den som ögonskugga!

#3 - - MATILDA:

Vad roliga saker :D

#4 - - Mamma Malin:

Jag prenumererade på Glossybox ett ganska bra tag faktiskt men kände mig mer och mer besviken för varje box. sedan använde jag inte ens hälften av grejerna som jag hade fått så det kändes onödigt :)

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tråkigt att du inte blev nöjd med denna box!

#6 - - Rebecka :

Så kul! :)

#7 - - Yohanna af Skovde:

Åh, jag gillade verklingen min septemberlåda! Men fick inget kokosvatten, och en ögonskugga istället för en rouge :) Men visst är det olika från gång till gång vad som är bra och inte. Tyckte dock mascaran här var skitbra!

#8 - - SOFIA:

Åh den där mascaran har jag varit sugen på att testa :)
kram

#9 - - Sanna:

Och jag som älskar den färgen på blush!

#10 - - linah:

åh va nice:D ska också börja prenumerera !!

#11 - - VERONICA - fashion blog:

Åh vad roligt, vill verkligen börja på detta själv. Underbart ju! :)

#12 - - N:

Älska glossybox!

#13 - - Erika:

Tråkigt att du inte blev nöjd, men den där andra boxen lät ju också intressant :)

#14 - - Erica:

Jag har exakt samma tankar om Glossybox. Har också haft en prenumeration där i ungefär ett halvår men sa upp det nu för någon vecka sen.

Blev också glad över mascaran och håller med om att Kokosvattnet smakade riktigt illa, ush haha.

#15 - - Angelica Bengtsson:

åh najs :D

#16 - - Josephine:

Verkar vara en rolig grej och populär! Dock känns sånt onödigt för mig då jag är väldigt petig med vissa saker så som sminkmärken eller vad saker & ting innehåller :P skulle vilja prova kokosvatten faktiskt, gillar kokos annars. Naked lipbalm är såå bra, använder alltid den med kokos :)

#17 - - Jessy:

Vinnaren av månadens blogg är nu uppe på bloggen kram!

#18 - - Maria:

Vilka fina saker men sant man tröttnar efter en tid
Kram

#19 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Är inte heller så förtjust i kokosvatten faktiskt..

#20 - - N:

Älska glossybox!

#21 - - Johanna:

tack snälla! åh, har varit sugen på att testa glossybox ett tag, verkar nice!

#22 - - Emma:

hahah ja jag gillar inte heller kokosvatten!

#23 - - Josefine :

Oh nice :D

#24 - - Josefin:

Synd att kokosvattnet smakade illa, det låter ju så gott!

#25 - - Julia HW:

Synd att du inte är riktigt nöjd!

#26 - - Ida Lindborg ♡:

hääärligt! :D

#27 - - Sanna Widman:

Kul med glossy box men healthy box verkar super det med! :)

#28 - - Rockie:

Om du vill så kan du kolla in min blogg! Mylifebyroxy.Blogg.Se

Till top