BORTA BRA HEMMA BÄST

Vardag / Bilder, Resor, Vardag / Permalink / 4
Nu är jag hemma från en underbar weekend i London! Jag kom hem i tisdagskväll och slängde mig i sängen så fort jag kom innanför dörren, hade sådana magkramper och var tröttare än någonsin. Resan har verkligen varit super bra, fick träffa min storasyster vilket var väldigt efterlängtande. Jag har spelat in en vlogg när jag är i London som jag ska ta och klippa ihop och sedan kommer den ut på Youtube! 
Vi bodde på ett hotell i Stratford och det var hur bra som helst, vi hade endast 5 minuters gång till Westfield. Westfield är ett stort shoppingcenter med ca 350 butiker, där spenderade jag väldigt många timmar. Mer om resan kommer i andra inlägg, nu ska jag ta och plugga och fixa lite med allt möjligt, har ju höstlov!! :-) Lite bilder bjuder jag på, med min nya kamera! 
A M
#1 - - Viktoria:

tack så mycket goa du :)

Vilka otroligt fina bilder, London verkar vara en fantastisk stad :)

#2 - - Linnéa:

Kan du hämta mer dricka till mig? ;)

Svar: haha ja absolut! ;)
Alice Malmström

#3 - - elin:

Sv: det var det också , kikar in här och önskar dig en fortsatt bra dag :)

#4 - - Anonym:

Fina bilder!

Till top