2 SENASTE

Bilder, Outfits / Bilder, Fashion, Mode, Skor, Vardag / Permalink / 7
Nedan ser ni två av mina outfits som jag har haft på mig under november. Ska bli duktigare på att lägga upp fler outfits mer regelbundet, tyvärr är det svårt att ta bilder utomhus nu när det blir mörkt så tidigt. Tycker att det är jättekul att lägga upp bilder på mina outfits, ska bli bättre som sagt! Vilkan är eran favvo av de två nedan? Jag har svårt att avgöra vilken jag gillar mest, älskar kjolen & hatten men diggar även halsbandet & byxorna jag bär på bild 2. 
A M
#1 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

älskar kjolen :) så nummer ett

#2 - - Alice:

Riktigt fina outfits!

#3 - - Paulina Suonvieri:

Är du kanske en hälsointresserad tjej, har jag fel? :) Ville bara säga att jag just nu har en superenkel tävling på min blogg där du kan vinna 3 produkter från FINESSGURU! Denna tävling avslutas imorgon så det gäller att passa på om man vill får möjligheten att få en tidig julklapp! :D

Ha det bra!

//nouw.com/100kitchenstories

#4 - - Vanessa andersson:

åhh så fint!!

#5 - - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling:

Snyggt! :)

#6 - - Yohanna af Skovde:

Jättefint! Diggar kjolen!

#7 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Snyggt :)

Till top